مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوستت دارم...

لبهایت رامیخواهم نه برای بوسه که برای درمان دردانتظارم 

 

ان زمان که امواج صدایت راتبدیل میکند به:دوستت دارم

 

 



 



نظرات شما عزیزان:

رویا جوووون
ساعت22:41---28 دی 1393
وبت عالیه

باران
ساعت21:55---23 دی 1393
سلا وبت عالیه موفق باشی

elham
ساعت19:27---13 تير 1393
سلام بسیار عالیییییییییییییییییی بود عزیزم

زیبا
ساعت3:10---6 تير 1393
باعنوان مجنون لیلی لینک میکنم اگه درست نبودبهم اطلاع بده

زیبا
ساعت3:08---6 تير 1393
سلام خسته نباشی
خوشحال شدم بهم سرزدی واگه از تصاویروبلاگم بپسندی ودروبلاگت استفاده کنی بی نهایت خوشحال ترهم میشم ودیگه
با چه عنوانی وبلاگت رو لینک کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 12:24 قبل از ظهر | |